Kan ik met een televisie waar je een usb in kan doen je films die op de usb staan op televisie afspelen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb een LG 50PT250 Plasma TV

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

http://www.lg.com/au/common/product/support.jsp?localeCd=AU&productId=50PT250&uri=/au/tv-audio-video/televisions/LG-plasma-tv-50PT250.jsp# Pagina 55 Het kan, het USB apparaat moet wel in FAT32 geformatteerd zijn. Toegevoegd na 2 minuten: De volgende bestandsformaten en videocodecs zijn geaccepteerd. DAT,MPG,MPEG,VOB,AVI,DIVX,MP4,MKV,T S,TRP,TP,ASF,WMV,FLV) Movie(*.mpg/*.mpeg/*dat/*.ts/*.trp/*.tp/*. vob/*.mp4/*.mov/*.mkv/*.dvix/*.avi/*.asf/*. wmv/*.flv/*.avi(motion-jpeg)/*. mp4(motion-jpeg)/*.mkv(motion-jpeg))supporting file Video format : DivX3.11, DivX4.12, DivX5.x, DivX6, Xvid1.00, Xvid1.01, Xvid1.02, Xvid1.03, Xvid1.10 beta-1/beta-2, Mpeg-1, Mpeg-2, Mpeg-4, H.264/AVC, VC1, JPEG, Sorenson H.263 Audio format : Dolby Digital, AAC, Mpeg, MP3, LPCM, HE-AAC, ADPCM, WMA Bit rate : within 32 kbps to 320 kbps(MP3) External Subtitle format : *.smi/*.srt/*.sub (MicroDVD,Subviewer1.0/2.0)/*.ass/*.ssa/*. txt(TMPlayer)/*.psb(PowerDivX) Internal Subtitle format : only, XSUB (It is the subtitle format used in DivX6 files)

Ja hoor, bij de wat recentere tv's is dit mogelijk. Ook kun foto's of muziek er op zetten en afspelen. Op sommigr tv's kun je ook video on demand kijken en dan heb je vaak een geheugen kaartje of usb stickje nodig, tenzij je dit vanaf receiver doet.

Ja, dit is mogelijk op nieuwere TV's. Gewoon film op je USB, in de TV en spelen maar.

Lukt niet. Ik heb een dure pioneer tv. En de media kun je niet afspelen, want dat is bij de meeste tv's geblokkeerd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100