Kan ik met een televisie waar je een usb in kan doen je films die op de usb staan op televisie afspelen?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb een LG 50PT250 Plasma TV

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Het beste antwoord

http://www.lg.com/au/common/product/support.jsp?localeCd=AU&productId=50PT250&uri=/au/tv-audio-video/televisions/LG-plasma-tv-50PT250.jsp#

Pagina 55

Het kan, het USB apparaat moet wel in FAT32 geformatteerd zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
De volgende bestandsformaten en videocodecs zijn geaccepteerd.

DAT,MPG,MPEG,VOB,AVI,DIVX,MP4,MKV,T
S,TRP,TP,ASF,WMV,FLV)
Movie(*.mpg/*.mpeg/*dat/*.ts/*.trp/*.tp/*.
vob/*.mp4/*.mov/*.mkv/*.dvix/*.avi/*.asf/*.
wmv/*.flv/*.avi(motion-jpeg)/*.
mp4(motion-jpeg)/*.mkv(motion-jpeg))supporting
file

Video format : DivX3.11, DivX4.12, DivX5.x,
DivX6, Xvid1.00, Xvid1.01, Xvid1.02,
Xvid1.03, Xvid1.10 beta-1/beta-2,
Mpeg-1, Mpeg-2, Mpeg-4, H.264/AVC, VC1,
JPEG, Sorenson H.263
Audio format : Dolby Digital, AAC, Mpeg,
MP3, LPCM, HE-AAC, ADPCM, WMA
Bit rate : within 32 kbps to 320 kbps(MP3)
External Subtitle format : *.smi/*.srt/*.sub
(MicroDVD,Subviewer1.0/2.0)/*.ass/*.ssa/*.
txt(TMPlayer)/*.psb(PowerDivX)
Internal Subtitle format : only, XSUB (It is
the subtitle format used in DivX6 files)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, bij de wat recentere tv's is dit mogelijk. Ook kun foto's of muziek er op zetten en afspelen. Op sommigr tv's kun je ook video on demand kijken en dan heb je vaak een geheugen kaartje of usb stickje nodig, tenzij je dit vanaf receiver doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit is mogelijk op nieuwere TV's. Gewoon film op je USB, in de TV en spelen maar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt niet. Ik heb een dure pioneer tv. En de media kun je niet afspelen, want dat is bij de meeste tv's geblokkeerd