op een apple tv zit alleen maar een hdmi uitgang alleen op mijn tv zit alleen maar avi ingang is er een manier om toch aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem al, of ben je van plan hem te gaan kopen? Er zijn namelijk zat andere mediaplayers die wel een SCART/composiet uitgang hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@mistertomaat Ik heb hem nog niet maar het gaat mij om de airplay die er op zit

Antwoorden (1)

Er zijn voor rond de 40 euro wel omzetters te koop van HDMI naar s-video / composiet, maar de kwaliteit is dan niet echt super. Er zijn ook betere, duurdere omzetters maar dan kun je eigenlijk beter een nieuwe TV kopen.
gvrox