wat is de volgorde van beste beeldkwaliteit: Plasma, LED en LCD?

Welk soort TV is het beste en waarom? (wellicht uitleg mbt de verschillen?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

daar kun je geen antwoord op geven als je de 3 soorten niet naast elkaar hebt gezien terwijl ze aanstaan
ik zou zeggen ga naar de electrozaak en vraag of ze de 3 soorten naast elkaar zetten met dezelfde zender en dan kun je goed vergelijken maar ik denk dat het verschil zeer klein is
als je gaat kijken moet je wel zorgen dat de tv s dezelfde beeldschermgrootte hebben en hetzelfde aantal hertz
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de consumentengids van deze maand komen ze allemaal aan bod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kwa beeldkwaliteit degene die jij het mooiste beeld vindt hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beeldkwaliteit heeft niet alleen te maken met wat je opnoemt, het gaat om andere factoren als full HD, picksels, de grote en de afstand die je ervan af zit.
daarbij gebruikt de een veel meer stroom dan de ander.
Led gebruikt de minste stroom, plasma de meest
In de meeste audio-zaken staat dit ook vermeld bij de tv's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1. plasma (kijkhoek, kleurverzadiging, grijsschaal en contrast zijn veel beter dan..)
2. LCD

LED past niet in dit rijtje! LED is de achtergrondverlichting van een LCD-televisie! Bij een normale LCD-televisie is dit CCFL