Dit kan niet, je zult een ander type scherm nodig hebben welke het 3d bestandstype kan weergeven. en je hebt een 3d bril nodig. Het langdurig kijken naar een 3d scherm kan wel misselijkheid of last van de ogen opwekken. Het kost je ogen zeer veel moeite om die 3d weergaven te weergeven naar je hersens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De 3D-bril filtert het binnenkomende beeld zodat je het ene beeld met je linkeroog ziet, en het andere beeld met je rechteroog.
Dan heb je dus een beeldscherm nodig die die 2 beelden tegelijk kan uitzenden.

Wat je dus nodig hebt: een 3d-tv.