Is het slecht om een plasma tv helemaal vam de stroom af te halen als je hem uitzet ?

Ik heb een plasma tv staan maar wegens sluipstroom en eventueel brandgevaar wil ik elke avond gewoon de stekker uit het stopcontact halen.
Is dat slecht voor de tv ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je de tv eerst uitschakeld en dan spanningsloos maakt is dat geen enkel probleem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik haal hem elke dag van de stroom af scheelt een paar centen per dag ,tevens doe ik dat al 5 jr.
geen enkel probleem zal dit geven ook niet als je hem wel eens uitzet als ie dan nog aan staat, zou wat zijn stroom storing en dan kapotte tv nee hoor dus
maak je die fout is niet erg