Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als men niet over kan stappen van de ene naar de andere kabelaar, waarom maakt UPC dan zoveel reclame?

UPC doet in de reclame vóórkomen alsof iedereen in Nederland daar gebruik van kan maken. Er wordt niet bijgezegd, dat men dan eerst moet verhuizen. Als ik van UPC gebruik wil maken, dan moet ik eerst verhuizen van Groningen naar b.v. Leeuwarden. Of ziet UPC veel brood in een overstap van telefoon tv van b.v. KPN of Tele 2 naar kabel tv? Bevalt KPN, Tele2, enz., veel mensen niet en waarom niet?

12 jaar geleden
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

met een marktaandeel van 80 a 90% (in hun eigen gebied) hebben ze niet echt reden tot klagen.
Probleem is alleen dat de niet-klanten de bestaande upc klanten zouden kunnen overtuigen (digitenne: veel goedkoper, canal digitaal: ook nog eens veel meer zenders, internet TV: ken ik niet goed)
Bovendien: hoe kleiner het markaandeel van de concurrentie, de te moeilijker die het hebben om een redelijk product voor een lage(re) prijs te bieden.
Als laatste: ze maken dikke winst, en dat geld moet ergens heen (en liever niet naar de belasting), dus reclame maken is een goede optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding