Hoe een video op mijn pc, op de tv kijken?

ik heb video's op mijn pc staan en ik wil graag die video's op mijn tv kijken, ik heb die draden met die 3 kleuren en zo maar ik weet niet hoe te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

je hebt een HDMI kabel nodig, deze sluiten aan op de meeste laptops en tv's. Je kan ook een d-sub kabel gebruiken, maar volgens mij kan deze niet op veel tv's
12 jaar geleden
S-VHS kabel kan ook. Of composiet (dat is geel, wit en rood)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je en wat ouder tv hebt en niet beschikt over hdmi, of de pc niet rechtstreeks wilt ( kan) aansluiten op de tv wegens bijvoorbeeld de afstand, zou je het ook op kunnen lossen met een media streamer zoals er tegenwoordig vele te koop zijn voor rond de 100,-, Deze sluit je aan op de tv ( desnoods met scart) en communiceert draadloos met de pc. Let wel op!! niet alle streamers ondersteunen wifi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je tv een USB aansluiting heeft kunnen ze op een stickje, zo niet kun je het via HDMI doen ander moet je een media player kasje hebben; een soort dvd speler maar dan zet je de films die je wilt kijken in een bepaalde map in je computer die media speler pikt ze dan op en speelt ze af (werkt overigens ook bij muziek enz) Google anders even: WD media player