Is het normaal dat er een LED-lampje zichtbaar is bij zéér schuine kijkhoek TV?

Als ik mijn TV vanuit een héél, maar dan ook héél schuine, kijkhoek bekijk van rechts zie ik links een klein LED-lampje zichtbaar (onder het kader rond de TV) als ik het zelfde doe vanaf links zie ik het rechts niet. Is het normaal dat dit zichtbaar is? Het beïnvloedt mijn beeld trouwens helemaal niet.

(Alleen zichtbaar vanuit een kijkhoek waar je nooit naar de TV zelf gaat kijken)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Maak je maar geen zorgen. Dat hoort gewoon. Ze hebben gewoon gezorgd dat jij er geen last van hebt en dan is het goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké, maar vond het zo vreemd omdat het maar aan één kant was. Dus dacht dat het een productiefout was