Wat is het Merk (+ Type) van deze TV?

Ik vraag me af van welk merk en type de TV is op de afbeelding. De TV is te vinden bij de Genius Bar in de Apple Store Amsterdam. Ook staat deze TV in een glazen plaat, is dit standaard? Hoe kom ik anders aan zo'n plaat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt geen foto erbij gepost....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zeker weten van wel, want ik zie 'm ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Netjes gedaan met de snoeren....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grappig in Chrome zie je de afbeeldingen dus niet....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gerbuik chrome....

Antwoorden (1)

Volgens mij is dit een realistische sfeer impressie gemaakt met een programma zoals Maya/3Ds Max i.c.m Arnold Render want het ziet er zo clean uit dat het daartoe neigt....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben in de winkel geweest, en ze staan er daadwerkelijk :-)