Wie heeft tips voor goedkope en goede LCD tv, diagonaal ongeveer 45cm, mag ook iets groter, HDMI, liefst met USB-aansluiting en ingebouwde DVD-speler?

Ik wil voor de kinderkamer een tv kopen waarop ze ook nog kunnen gamen. Heb ik wat rust in de huiskamer...
Heb met internetprovider gebeld, HDMI-aansluiting is nodig om dit toestel ook digitaal te kunnen laten ontvangen.
Het aanbod is echter zo groot dat ik er niet wijs uit kan worden.
Veel geld is er niet, wel veel wensen ;)
Hopelijk weet iemand goede tips.
Veel dank vast!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vandaag is op iBood een mooie LG in de aanbieding, voor een scherpe prijs. Geen ingebouwde dvd, maar een losse dvd-speler kost tegenwoordig een drol.
bamibal
11 jaar geleden
Afhankelijk van budget: Polaroid (Kijkshop) 170,--:
http://www.kijkshop.nl/product/130178/polaroid-led-tv-dvd-tdl19ldpr/

Of bij de BCC (maar die moet maar net bij je in de buurt zitten) Salora 149,-:
http://www.kijkshop.nl/product/130178/polaroid-led-tv-dvd-tdl19ldpr/

Of bij de BCC: Soxo voor 127,--
http://www.bcc.nl/soxo-s19a41d.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou Polaroid probeert een inhaalrace te doen slagen. Hun core-product (kant -en-klare foto's is op zijn gat), dus probeert het nu in andere producten een naam te maken. Ze maken bijvoorbeeld ook losse DVD-recorders en tablets. Is weinig mis mee, en de LED-schermen (duur of goedkoop merk) komen bijna allemaal uit dezelfde fabrieken.