welke satelliet ontvanger kan ik het beste nemen?

Ik heb nu een topfield 5510. Met 2 tuners en harde schijf. Dat zou ik heel graag weer willen. Maar ik wil wel HD, omdat ik dan meer zenders kan ontvangen. (bijv investigation discovery).
Ik gebruik vaak time-shift en neem veel op. Kan ik niet een goedkope HD ontvanger kopen en die dan samen met de topfield aansluiten? Zodat ik de hd kanalen kan kijken via de nieuwe en als ik iets wil opnemen, dat ik dat dan via de topfield doe. (net als ik nu dus doe. ik neem bijv iets op via topfield en kijk dan eventueel andere zender via hd ontvanger.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik kan je de Dreambox 800 aanbevelen. Deze gebruik ik zelf al jaren naar volle tevredenheid