Hoe haal ik het weg?

Ik ben tv aan het kijken, interactieve tv van KPN. En als je dan de normale televisie aanzet krijg je: "druk op *aanknop* om de tv-ontvanger aan te zetten" nu staat de tv aan en het staat er nogsteeds, ik heb de tv al uit en weer aangezet, ook de stekker eruit getrokken... Niets helpt! Het staat er nu nogsteeds!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Probeer dat apparaat van KPN eens opnieuw op te starten (evt. kabel eruit en uiteraard weer erin).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je TV staat geschakeld naar de KPN ontvanger. Hij staat dus op het AV kanaal of een andere externe ingang, die je gebruik om digitaal tv te kijken.
Je moet de TV dus omschakelen naar de gewone zenders (zodat je in beeld een 1, 2 of 3 etc. ziet.

Als dat echt niet lukt, maak dan even de kabel tussen het KPN kastje en de TV los en probeer het dan nog een keer.

Toevoeging: de melding die je ziet wordt 'uitgezonden' door het KPN kastje als dat uit staat! Daarom is duidelijk dat de TV nog op de ingang voor het KPN kastje geschakeld is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Domme toevoeging: je gebruikt hopelijk wel de afstandbediening van de TV voor 'normale' tv en de afstandbediening van het KPN kastje voor digitale tv....?