Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe haal ik het weg?

Ik ben tv aan het kijken, interactieve tv van KPN. En als je dan de normale televisie aanzet krijg je: "druk op *aanknop* om de tv-ontvanger aan te zetten" nu staat de tv aan en het staat er nogsteeds, ik heb de tv al uit en weer aangezet, ook de stekker eruit getrokken... Niets helpt! Het staat er nu nogsteeds!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer dat apparaat van KPN eens opnieuw op te starten (evt. kabel eruit en uiteraard weer erin).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je TV staat geschakeld naar de KPN ontvanger. Hij staat dus op het AV kanaal of een andere externe ingang, die je gebruik om digitaal tv te kijken.
Je moet de TV dus omschakelen naar de gewone zenders (zodat je in beeld een 1, 2 of 3 etc. ziet.

Als dat echt niet lukt, maak dan even de kabel tussen het KPN kastje en de TV los en probeer het dan nog een keer.

Toevoeging: de melding die je ziet wordt 'uitgezonden' door het KPN kastje als dat uit staat! Daarom is duidelijk dat de TV nog op de ingang voor het KPN kastje geschakeld is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Domme toevoeging: je gebruikt hopelijk wel de afstandbediening van de TV voor 'normale' tv en de afstandbediening van het KPN kastje voor digitale tv....?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding