welk monitor tv nemen?

ik wil en monitor tv kopen, maar weet niet zo goed welke de beste optie is voor mijn wensen.

mijn wensen is dat er een gameconsole(ps3) aangesloten kan worden met het beste beeldkwaliteit (het liefst via HDMI) en dat ik er een computer aan kan sluiten. mijn budget is rond de 200,- / 340,- euro.

ik zat zelf te denken aan de tv in het filmpje.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bekijk de collectie syncmasters eens van Samsung.

Toegevoegd na 40 minuten:
Of kijk eens op www.kieskeurig.nl daar kun jij je eigen wensen ingeven hoe en wat je wilt.
Prijzen en functies afmetingen en reviews.

Toegevoegd na 41 minuten:
Die jij op het oog hebt staat er ook op.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry maar ik meende gezien te hebben toen ik zelf zoekende was naar een monitor dat die van jou er ook op stond maar ik heb mij vergist.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat is een hele goeie die heeft een heel scherp beeld met games dus als je er een gameconsole op wil aansluiten moet je deze nemen