Is er kwaliteits verschil in CAM-module's ?

Ik ga een Panasonic tx-l42e30 aanschaffen, deze heeft een slot voor een cam module.
Er zijn verschillende merken is de 1 beter dan de ander of meer geschikt voor een panasonic?
Ik heb eem Ziggo abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, voor Panasonic is het het beste om de neotion module te gebruiken, voor Samsung is het de smid module en voor de loewe is het de alphacrypt of neotion.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn tv komt morgen, ik heb de neotion ook maar besteld.
Bedankt voor de reactie.

Andere antwoorden (1)

Wat bovenstaand antwoord betrefd is inderdaad deze module geschikt voor de Panasonic alleen kan je de pech hebben net zoals wij dat de module een DOA is.
Extra het bedrijf laten komen om deze module te laten installeren.
Omdat wij het zelf niet klaar kregen.
De installateur van de elektrowinkel kwam snel tot de ontdekking dat het een DOA betrof.
Gelukkig was het bedrijf zo coulant om mij de installatiekosten terug te betalen.
Dus adviseer ik jou om deze in een elektrowinkel te halen die deze service bied.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een in MM gehaald, een uur lopen kloten, toen tot de logische conclusie gekomen dat het de CAM moest zijn, zegt die verkoper doodleuk dat 1/5 van die dingen terugkomen wegens DOA.