Salora tv/dvd 22led7005td blijft vast staan?

15-10-2011 2 tv/dvd combi's gekocht. Bij installeren al problemen blijft vast staan bij 1 tv. Bij beide tv's lukt het niet om te schakelen, staat de tv vast op 1 zender. Kan alleen via stekker de tv uitschakelen, de afstandsbediening doet dan niets meer. Zal ik ze maar terug gaan brengen? totaal 404 euro betaald.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zitten wel batterijen in de AB's he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook in beide nieuwe batterijen gedaan, bedankt

Het beste antwoord

Ja, ga alsjeblieft terug met dat soort rommel, spaar een beetje meer en koop iets fatsoenlijks.

Ik ga een advies geven met een hoop aannames.

Ik ken je situatie niet maar als ik een gok mag doen ga je er een in de slaapkamer zetten en een in de woonkamer. Maar eigenlijk zou ik kijken voor een 2dehands CRT"ouwe beeldbuis" (voor 3 tientjes te scoren op MP) voor in de slaapkamer en een combi-loze tv voor in de woonkamer. Een DVD speler kost toch niks maar die combi dingen zijn toch altijd een beetje het slechtste van twee werelden. Voor 400/500 euro kan je namelijk tegenwoordig een echte tv kopen.

Misschien was het het idee om ze allebei op slaapkamers te zetten dan vervalt dit advies.

Toegevoegd na 4 minuten:
http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/lg/22lv2500/prijzen/bezorgen/957555/#prijzen

Toegevoegd na 5 minuten:
Van een echt merk van het verschil kan je nog een dvd speler kopen ook denk ik :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ze zijn idd voor op slaapkamers van de kinderen.
Ik ga ze morgen terugbrengen, hoop dat ik zonder problemen mn geld terug krijg!.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet je niet eens over twijfelen. Zorg dat je alles netjes inpakt, goed de bonnetjes meenemen. Laat je niet afschepen met reparatie/vervanging maar eis gewoon je geld terug. Uit mijn hoofd heb je daar sowieso 2 weken voor om op je aankoop terug te komen. Zeg dat de tv's niet aan je verwachtingen voldoen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Ontevredenheid_over_aankoop/Basisinformatie/Een_koopovereenkomst_ontbinden Het ligt toch wat genuanceerder, ik dacht dat er altijd een bedenktijd was na aankoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb de consuwijzer doorgekeken, hoop dat ze niet moeilijk gaan doen. Ik laat het morgen weten, ik heb ze gekocht bij een groothandel die vertegenwoordigd is in o.a. Barendrecht en Delft. Ik heb daar ook wel eens een stofzuiger terug gebracht na 2 maanden en kreeg toen gewoon mn geld terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is allemaal afhankelijk van hoe coulant de winkel is, naar zeker in de eerste paar dagen heb je veel kans op teruggave.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh, op zondag zal het niet lukken. :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier een gelukkige klant, ik heb zonder problemen mijn geld teruggekregen. Nu op zoek naar een tv/dvd combi die het wel goed doet!! Ik had vanmorgen trouwens Salora eerst gebeld en hun advies was ook: direct terug brengen naar de dealer.

Andere antwoorden (1)

Wat jammer dat ze het niet doen, bij allebei nog wel? Neem even contact op met de fabrikant, wellicht kunnen ze jou snel helpen. En anders terugbrengen. Klinkt als een productiefout.