Geluid loopt iets voor op beeld. Is dit aan te passen?

Ik heb een nieuwe Samsung Q60 tv en maak gebruik van een CI+ module. Nu heb ik het idee dat het geluid een fractie eerder is dan het beeld. Zou dat ergens aan kunnen liggen of is dat een kwestie van geluid aanpassen in de instellingen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.1K
LeonardN
4 jaar geleden
Op mijn tv kan ik het in de geluidsaanstellingen aanpassen.

Antwoorden (1)

Dat zou zo moeten kunnen:
Druk op Sound Control op de afstandsbediening van de soundbar en gebruik vervolgens de knoppen Links / Rechts om het geluid te synchroniseren.
Druk op Audio Sync op de afstandsbediening van de soundbar en gebruik vervolgens de knoppen Vooruit / Achteruit om het geluid te synchroniseren
Druk op + of - onder Audiosynchronisatie om het geluid te synchroniseren.