Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik tv kijken via een 2e tv van kpn?

Hallo wij hebben interactieve tv van kpn. Ik heb gehoord dat er nu ook draadloze tv bestaat. En ik wil graag ook tv kijken op mn kamer en ik heb al een tv. Wat moet ik doen om tv te kunnen kijken op mijn kamer. We hebben al een dingetje die je in t stopkontact kan doen en met een snoertje naar de router en/of naar de digitenne van kpn van de tv. Ik had op een reclame op tv gezien dat je 2 tv's kon aansluiten maar hoe moet ik dit nou allemaal doen? Ik wil geen abbonement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
957
Kimath
12 jaar geleden
Met interactieve TV kun je nu ook via je pc de zenders bekijken: http://www.kpnvandaag.nl/#itvonline
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het niet bij kpn dat je een tweede ontvanger kon aanvragen voor hetzelfde abbo? Dat kost wel iets meer maar niet het volledige bedrag. Ik dacht vier euro per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe zit het dan met die draadloze tv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met draadloze tv wordt denk ik Digitenne bedoeld. Tot voor kort had elke abonnee van iTV van KPN er gratis Digitenne erbij, bedoeld voor de tweede TV.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet KPN bellen en zon tuner bestellen die ook beneden staat (als het itv van KPN is) dan heb je de dvs (draadloze verbinding set) nodig als je geen kabels wil trekken ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding