Bij sommige zenders krijg ik de melding "geen signaal", zoals Comedy Central en MTV. Hoe kan ik dit oplossen?

Fabrieksinstellingen al regelmatig gereset. Kaartje uit een andere televisie doet het ook niet, dus het ligt echt aan mijn Sony Bravia

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (3)

Misschien eens je aanbieder van het kaartje contacteren. Kan zijn dat deze bepaalde zenders geblokkeerd/gedeactiveerd zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met Digitenne kijkt dan kan het volgende aan de hand zijn:
De kanalen van Digitenne worden in groepjes van 4 à 5 met 5 verschillende zenders uitgezonden, de z.g. bouquetten.
Deze zenders zullen niet allemaal met dezelfde sterkte ontvangen worden, als een zender te zwak ontvangen wordt dan krijg je bij alle kanalen van dat bouquet de mededeling dat er "geen signaal" is.
De remedie: antenne op een betere plaat opstellen, in het geval van een aktieve antenne een power-inserter tussen de TV en de antenne aansluiten zodat de antenneversterker gevoed wordt.
In hardnekkige gevallen kun je overwegen een buitenantenne aan te sluiten.

Toegevoegd na 27 minuten:
plaat = plaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien ook even je TV aanbieder melden?
Kabel of Digitenne?
Digitenne heeft eigenlijk bijna altijd een goede buitenantenne nodig, behalve als je heel dicht bij de zender zit.
welke provider heb je?
ziggo,upc,canaldigitaal?
er bestaat een grote kans als je met een cam
in de tv werkt dat de tv na de laatste wijziging van
smartkaart niet meer goed werkt,kun je nalezen op
site van de provider.