Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is MTV toch gebleven?

Er is laatst een nieuwe kanaalindeling geweest bij Ziggo. Nu vindt ik MTV niet meer, eerst stond hij op kanaal 21/22. Een van de twee, op de andere stond TMF. We hebben ook een brief gekregen van Ziggo dat er een nieuwe kanaalindeling kwam, maar daar stond MTV ook niet tussen... Waar is MTV toch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
590

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

MTV wordt niet meer uitgezonden.Door geen enkele provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tiens, hier in België wel :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit in nederland en ik ontvang het gewoon. Tmf dat word niet meer uitgezonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben canaal digitaal en we hebben een brief ontvangen dat mtv helemaal niet meer uitgezonden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien is MTV live HD daarvoor in de plaats gekomen, deze heeft gedeeltelijk dezelfde programmering als de gewone MTV. Als Canal Digitaal het niet meer uitzendt betekent het niet dat het nergens in Nederland meer wordt uitgezonden. Ziggo doet er na 1 september nog steeds aan iig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben UPC en we kunnen MTV nog steeds ontvangen hoor!
Bij ons staat MTV gewoon op 21. Misschien kun jij hem niet meer analoog ontvangen omdat ziggo het analoge aanbod wil verkleinen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit hier gewoon 16 and Pregnant te kijken (speciaal voor jullie opgezet om te testen natuurlijk) op Ziggo digitaal kanaal 21. Kijk even of je wel in de echte kanalen zoekt en niet in de favorieten.

Toegevoegd na 9 minuten:
Kijk op de bron voor alle zenders die je ontvangt, het linker rijtje heb je, als je geen extra pakket hebt genomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Cultuur-Televisie/280336/Muziekzender-TMF-stopt-in-voorjaar-met-uitzenden.htm?rss=true
MTV stond eerst op 22, en is verplaatst naar 21.

Als ik me niet vergis zit 13th street nu op 22
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding