In mijn LG Tv zit een gleuf, daar staat bij PCMCIA CARD Slot Weet iemand wat dit is??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.7K

Antwoorden (2)

Afhankelijk van de software in je toestel kun je daar een PCMIA adapter inklikken, daar klik je dan weer een smartcard van je tv provider in en dan kun je zonder extra decoder (kastje in de volksmond) en zonder extra afstandsbediening digitale TV kijken.

Heeft je verkoper dat niet uitgelegd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een CI Cam welke mogelijk DVB-T (digitenne) of DVB-C(ziggo/upc als het CI+ en gecertificeerd is) kan accommoderen. Als je even het model geeft kunnen we precies vertellen wat je ermee kan.