Ik heb een samsung dvd speler, hij heeft nu wel geluid maar geen beeld, het beeld is zwart, hoe kan dit?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb gekeken of de stekker er goed in zat en de scartkabel en die zitten er goed in!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

Mogelijk was je (voorganger) het laatst bezig met de video instelling van het apparaat. Deze zou een instelling gekozen kunnen hebben dat door jouw beeldscherm niet wordt ondersteund. Of er is iets mis met de videokabel. Of de DVD is gewoon defect geraakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien staat de dvdspeler ingesteld op bijv. Progressive scan; dan krijg je zwart beeld als je het via een scartkabel probeert. Probeer het eens met een componentkabeltje.