hulp nodig met Samsung DCB-H380R digital ontvanger? Hij pakt de pincode niet.

ik heb de smartcard geactiveerd via Ziggo klanten service(telefoonish). Daarna heb ik de standart pincode geprobeerd 0000. Er was geen reactie. Dus heb ik de code 5555 (Leiden) geprobeerd maar nog steeds zonder reactie. Geen ''fout melding'', niets. Het beelg loopt vast. Ik kan niet vooruit of terug. Heb ik te vaak het verkeerd code gedaan en is ie nu geblokeerd? Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt.

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb kabel en card uit gedaan en uit de stroom. Maar dat helpt ook niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Gewoon even de stekker er 5 minuten uithalen en er dan weer in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heet netwerk id. moet volgens mij uit 5 cijfers bestaan.
Bij mij is het 05555. Dus een nul ervoor.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bedoel natuurlijk het ipv. heet