Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een vraagje nja eigelijk een probleem ik heb een samsung lcd tv maar hij gaat niet aan als ik de stekker erin doe dan gaat die stand-by lam?

pje knipperen weet iemand het probleem?

of weet iemand hoe ik hem reset ?

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik het goed begrijp start je tv niet op. Wij hadden dat probleem ook probeer eens langere tijd de stroom eraf te halen. Daarna stekker erin en niksen wachten tot ie aanspringt. Dit kan wel 15 min duren. Als dit werkt dan iedere keer als je de tv uitzet de stroom eraf halen. Wij hebben nu een stekkerblok met aan/uit schakelaar ertussen. Als wij nu de tv aanzetten gaat hij meestal direct aan. Extra voordeel is dat wij andere apparatuur die stand-by staat ook op dit stekkerblok hebben aangesloten en daardoor minder stroom verbruiken. Hoop dat dit voor jou ook werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

kijk eens hier op deze site misschien kun je er iets mee succes

http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=88956&sid=a88546abf84b2adbd7d0f774a098f13d
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De fout schijnt bij meer Samsung LCD TV's voor te komen.
Het duidt op een defecte voedingsunit in de TV.
Op bijgaande link zie je een discussie over dit probleem in 't Engels, ik voeg ook een foto bij van defecte (bol staande) onderdelen op deze voedingsprint.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je nog garantie hebt zou ik naar de leverancier teruggaan, anders proberen een reparateur te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding