Waar zit ZDF bij Ziggo?

Wil graag vanavond Barcelona-Bayern Munchen kijken op ZDF, maar waar zit deze zender?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je analoog kijkt, denk ik da ZDF niet meer beschikbaar is, want Ziggo heeft ZDF uit het analoge pakket gegooid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij in Delft zit ZDF op kanaal 29, het schijnt dat hij onlangs naar dit kanaal verhuisd is.
(Zelf kijk ik satelliet of digitenne)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Ziggo hebt kun je sinds kort ZDF niet meer ontvangen.Die zit niet meer in het pakket.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer allemaal, zit op nummer 602;):P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan hebben jullie thuis een digitale ontvanger (let op: verwar dit niet met al die extra digitale kanalen waar je extra voor moet betalen, het is het digitale basispakket).

Het beste antwoord

Er is geen simpel antwoord te geven waar ZDF bij Ziggo te ontvangen is, het hangt ervan af of het in het pakket zit die Ziggo in jouw woonplaats aanbiedt.
Je kan op de website van Ziggo de zenderlijst opvragen als je jouw woonplaats intypt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Digitaal zit ZDF in het basispakket op kanaal 602, analoog hangt af van de woonplaats óf en zo ja op welk analoge kanaal het wordt doorgegeven.
De analoge kanalen vindt je met onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoals hierboven al opgemerkt, zit ZDF tegenwoordig niet meer in het analoge aanbod van Ziggo. Als je digitaal hebt, dan zul je hem makkelijk kunnen vinden (zoek op Z en je hebt hem al).

Wat je echter ook kunt doen is de wedstrijd online kijken.
Google even op Sopcast en download dat programma, dan gaat er een wereld aan voetbalwedstrijden voor je open.
Helaas alleen de eredivisie niet meer. De KNVB heeft een rechtszaak aangespannen en gewonnen tegen die club.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het basispakket zit hij gewoon op pagina 602.
Minnetje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan moet je wel een digitale ontvanger hebben, ontvang je het signaal nog analoog, dan kun jij geen ZDF meer ontvangen en geloof me, dat weet ik, aangezien ik op de slaapkamer, waar ik meestal voetbal kijk, geen digitale ontvanger heb.
Dus jammer van het minnetje, maar analoog bestaat die zender niet meer, geldt ook voor de Duitse RTL, BBC World en nog wat zenders die ik vaak keek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Analoog bestaat hij in Delft op 29!
Zolang wij niet weten waar Niekse 11 woont dan kan het best zijn dat hij ook nog analoog ZDF kan ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig, volgens onderstaande tekst die ik op internet gevonden heb, zou ZDF ook in Delft niet meer analoog te ontvangen moeten zijn:
"Ziggo schrapt buitenlandse zenders waaronder BBC2 en ZDF uit analoog aanbod BBC 2, ZDF, WDR Fernsehen, TV 5 Monde en Brava NL verdwijnen uit het analoge televisiepakket , in ieder geval in heel Limburg. En daarmee doet zich een opmerkelijke situatie voor omdat BBC2, ZDF en WDR door de programmaraad Limburg in het definitieve basispakket waren geadviseerd. Ook in het westen van het land, en er is dus geen sprake van toeval, worden de programmaraadadviezen genegeerd. Het definitieve advies van Programmaraad Delft voor analoge doorgifte in 2011-2012 van ZDF, TV5, TVE én RAI-Uno wordt namelijk genegeerd. Ziggo haalt al die zenders uit het analoge aanbod." http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5107