hoe kan ik mijn laptop gebruiken als een scherm voor mijn xbox?

en mijn laptop is redelijk sloom, heeft dat enig effect?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit waarschijnlijk geen video-capture kaart in of aan, dus je laptop kan niks binnenkrijgen om te tonen. Zo'n video-capture kaart is wel te vinden, meestal voor desktops (intern) maar ook voor laptops (usb), maar dan is het makkelijker (en/of goedkoper) gewoon een scherm te kopen en je xbox daar rechtsreeks op aan te sluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad, maar het probleem dat onze tv nogal oud is en dus geen goede kwaliteit geeft. Dus ik dacht dat mijn laptop wel zou helpen.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk niet: je laptop heeft geen video-IN poort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je wat details geven aub?
Dit kan met een XBOX VGA kabel die je kan kopen bij de grote elektronica zaken, game speciaal zaken. Mits je laptop een VGA in heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan dus echt niet he, lees de vraag maar even.
Dat kan helemaal NIET. Je laptop heeft een video-uitgang je xbox heeft ook een video uitgang. Je laptop kan je op een monitor/tv aansluiten en je xbox kan je op een monitor/tv aansluiten. Je kan ze niet op elkaar aansluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://forum.xbw.nl/showpost.php?s=504903dfd55ef91e74e9679998ee26de&p=1125423&postcount=7
Kan wel maar ik weet niet wat voor laptop hij heeft.