Wat is de normale gang van zaken bij zo'n kabel bedrijf?
Verschillende bewoners in de flat hebben al 2 dagen geen tv meer (nou geen beeld dan), gister avond gebeld naar mijn grote vrienden van UPC. na 2 minuten mij door een keuze menu geworsteld te hebben kreeg ik te horen dat de gemiddele wachttijd zo'n 10 (!!) minuten bedroeg, ja doaag dacht ik, met mn mobieltje?. gaan we niet doen.
Toen maar vroeg naar bed gegaan, ik kom net thuis van mijn werk nog steeds geen beeld!!. Ik maar bij de buren aanbellen, ook die hadden geen beeld maar de buurvrouw heeft inmiddels wel UPC (lees pukkelig jong op een callcenter) aan de telefoon gehad. Die hadden gezegd, ja mevrouw u bent de enige die tot nu toe met deze klacht heeft gebeld, en voordat wij een melding van de storing mogen maken moeten er meer mensen bellen en anders sturen we een monteur (??) alleen voor u langs.''
vraag ik mij 2 dingen af:
''Hoe kunnen meerdere mensen nou hun klacht neerleggen bij UPC (telefonisch) als je doodleuk 10 minuten een muzakje in je oor krijgt''?
"'hoezo gaan ze niet na 1 klacht van een klant na 2(!!) dagen kijken wat er aan de hand is''.
inmiddels 2 dagen geen beeld geen geluid niets..
(gelukkig heb ik mijn internet niet via UPC..)
en dan de kernvraag:''Wat is de normale gang van zaken bij zo'n kabel /tv bedrijf?''...
zij moeten toch gewoon langskomen of gaan kijken waar de storing vandaan komt en de boel komen fixen?
(ps ik weet toevallig dat het aan UPC ligt want de bewoners die UPC hebben , hebben er last mee, de overige buren niet.)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.