SVideo lukt nog niet hoe moet dat dan?

Ik had al eerder een vraag hierover, maar het is nog niet gelukt!!

Heb Windows XP op laptop en heb een oude TV een Phillips. Heb SVideo kabel, doe hem in de TV en lees al die standaard berichten op internet maar ik zie me bureauachtergrond wel op TV maar zonder pictogrammen!! Heb wel NVIDIA Configuratiescherm maar dat helpt me ook niet helemaal....hoe moet ik nou zorgen dat ik een voetbalwedstrijd via eredivisielive bv. kan zien op de TV via de laptop?

Voor de duidelijkheid heb een menu links in het Nvidia programma: Pas beeldscherminstellingen met voorbeeld aan; stel physx in, resolutie wijzigen, platte schermschaal wijzigen, bureaukleurinstellingen, beeldscherm draaien, meerdere beeldschermen instellen ( Heb al TV + Laptop aangevinkt ), Video instellingen, Signaal wijzigen, Televisiekleurinstellingen aanpassen, Grootte aanpassen

Hoop dat iemand me kan helpen!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt het nu voor elkaar gekregen om je tv als 2de beeldscherm in te stellen in principe is dit het beste omdat je nu beide schermen op hun eigen resolutie kan draaien. Je kan nu gewoon je film of browser slepen naar je tv.
Als je op beide het zelfde wil zien moet je in het nvidia scherm aangeven dat je een duplicaat scherm wil hebben oftewel geen Dualview tm.

Toegevoegd na 1 minuut:
In "meerdere beeldschermen instellen" even rechtermuisklikken op het scherm dat je als duplicaat wil hebben

Toegevoegd na 3 minuten:
Je kan het ook via windows zelf doen. rechtermuisklik op je bureaublad en dan eigenschappen dan meest rechter tab (win xp) of schermresolutie (win7)