Digitenne insteekkaart en Sony Bravia maar geen zenders. Hoe krijg ik weer zenders?

Ik heb een Sony Bravia EX 5 37 gekocht en heb daar ook een setje van Digitenne Insteekkaart gekocht. Ik had altijd digitenne via de tuner maar nu wil ik dit dus graag via de insteekkaart laten lopen. Wanneer ik de tuner aansluit heb ik gewoon beeld, maar via de insteekkaart vindt hij geen zenders. Wie kan mij helpen?!

Toegevoegd na 1 minuut:
De smartcard is overigens gewoon geactiveerd, want hij komt uit mijn tuner. Dit kon gewoon volgens de mensen van kpn..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb bij de tv van mij schoonouders lopen klooien tot ik er achter kwam dat er in het menu een optie "plug And play" zit misschien is dat bij jou ook zo zij hebben namelijk geen bravia volgens mij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je een power inserter moet gebruiken.