Kan ik 1 programma afspelen op een extern beeldscherm?

Ik heb een HP laptop met Vista erop, en ik wil dus weten of ik bijv. als ik voetbal zit te kijken op me laptop, of ik die dan kan laten afspelen op me extern beeldscherm (LDC-tv)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb dat ik programma's zelf naar de tv kan slepen. Ik gebruik dan de kabel die meestal van Xbox naar tv gaat en die steek ik dan ipv Xbox in de pc. Weet niet of er daarna nog iets moet worden geïnstalleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kan het venster dan slepen naar de 'TV' of je zet clone aan en dan heb je op beide hetzelfde...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, je kunt een extern scherm als uitbreiding van je dekstop instellen, dan kun je inderdaad daar een ander programma op weergeven (door er naar toe te slepen)