Hoe krijg ik Het zelfde beeld op 3 tv schermen ?

Voor een presentatie tijdens een event wil ik 3 tv schermen aansluiten op me laptop en dan wat reclame en score afspelen.. Maar hoe krijg ik het zelfde beeld op 3 tv's met kabels aansluiten word moeilijk omdat ze redelijk ver uit elkaar staan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.7K

Antwoorden (4)

Een of twee splitters en dan gewoon kabels naar de schermen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt vanaf wat voor uitgang je gebruikt op de laptop.
Je moet ook rekening houden met signaal verlies op grotere afstand met kabels.
Daar zal je speciale splitters en verdelers nodig hebben met een signaal-versterker.
Een andere oplossing zou zijn een draadloze zender te gebruiken met 3 ontvangers die allemaal op dezelfde frequenties zijn afgeregeld.
Maar alles hangt weer af wat voor uitgang-signaal je gebruikt op jou laptop - HDMI, RGB, TV-Out .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De laatste manier is de meest elegante manier.
Met z.g. twisted pair transmitters en receivers kun je video of Vga (=laptop extra beeldscherm aansluiting) over langere lengtes transporteren over relatief goedkope UTP kabels. Je beeldschermen moeten dan wel een VGA of PC aansluiting hebben.
Als het voor een event is?, kun je het natuurlijk beter huren ipv aanschaffen.
Als je verhuurbedrijven zoekt laat het me dan maar weten
Ik denk dat de richtprijs voor zoiets huren zo`n 300 euro zal zijn inclusief de schermen. exclusief transport opbouwkosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een simpele vga splitter ( als het via vga gaat en anders gewoon een verloopje gebruiken) :).

Zoiets:
http://www.yagoda.nl/4weg-monitor-splitter-video-verdeler-p-2376.html

Of
Zoiets:
http://www.yagoda.nl/splitter-kabel-cable-monitoren-p-2346.html

Kijk maar eens rond..:)

Groetjes,

Toegevoegd na 4 minuten:
Oei, las net dat je draadloos wou,
Je zou kunnen kijken naar:

Draadloos vga naar vga ( google bijv.)
en andere vergelijkbare zoektermen,
echter je kan ook zo'n soort apparaatje gebruiken, gaat alleen wel via usb:
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=5364

Of je gebruikt een standaard draadloos tv/audio signaal zender,
hier staat misschien bij wat je zoekt:
http://www.pixmania.be/be/nl/10211/xx/xx/12/3/criteresn.html

Succes;)