hoeveel ben ik per maand ongeveer kwijt als ik eredivisie live aan wil schaffen?? (met een bijbehorend kastje

zo,n kastje met veel extra zenders

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Eredivisie live kost 16.95 euro met 4 kanalen . Maar je bent net 3 weken te laat omdat zij bij ziggo een actie hadden voor digitaal en he kastje kost normaal 99 euro bij de mediamarkt maar bij ziggo 39.50 euro . Kijk even op de sitè van ziggo of die actie is verlengd .

Wie is je kabel-Laar Kijk ander ff bij ziggo. Alleen Eredivisie live is denk ik niet mogelijk.

Kan je alleen de maandkosten bij U.P.C vertellen. Allereerst een Radio-T.V abonnement, maar waarschijnlijk heb je dat al ( 17.05 ) per maand. Een abonnement voor het kastje ( kastje gratis in bruikleen ) 50 zenders, kosten 5 euro per maand. UItbreiding pakket,eredivisie live kost 15 euro per maand Totaal per maand 17.05+ 5+ 15 euro is 37.05 Maar pas op, op de maandelijkse rekening komt nog over het totale bedrag 19% b.t.w bij.

daarvoor betaal je 16,95 en heb je meen ik 4 eredivisie kanalen ( of 3) Toegevoegd na 1 minuut: dan heb ik het over ziggo, kastjes ( decorder) heb je er van verschillende prijzen en klasses ( van digitaal ..dus ook geschikt voor eredivisie tot hd/full hd etc etc)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100