hoeveel ben ik per maand ongeveer kwijt als ik eredivisie live aan wil schaffen?? (met een bijbehorend kastje

zo,n kastje met veel extra zenders

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eredivisie live kost 16.95 euro met 4 kanalen .
Maar je bent net 3 weken te laat omdat zij bij ziggo een actie hadden voor digitaal en he kastje kost normaal 99 euro bij de mediamarkt maar bij ziggo 39.50 euro .
Kijk even op de sitè van ziggo of die actie is verlengd .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wie is je kabel-Laar Kijk ander ff bij ziggo.
Alleen Eredivisie live is denk ik niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je alleen de maandkosten bij U.P.C vertellen.
Allereerst een Radio-T.V abonnement, maar waarschijnlijk
heb je dat al ( 17.05 ) per maand.
Een abonnement voor het kastje ( kastje gratis in bruikleen ) 50 zenders, kosten 5 euro per maand.
UItbreiding pakket,eredivisie live kost 15 euro per maand
Totaal per maand 17.05+ 5+ 15 euro is 37.05
Maar pas op, op de maandelijkse rekening komt nog
over het totale bedrag 19% b.t.w bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarvoor betaal je 16,95 en heb je meen ik 4 eredivisie kanalen ( of 3)

Toegevoegd na 1 minuut:
dan heb ik het over ziggo, kastjes ( decorder) heb je er van verschillende prijzen en klasses ( van digitaal ..dus ook geschikt voor eredivisie tot hd/full hd etc etc)