wat is een leuk programma wat je haast elke dag om half 9 is afgelopen dat je het niet moet volgen dat het makkelijk is om te begrijpen gra. antw.

programma makkelijk
leuk goed te volgen en rond half 9 afgelopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

the Big Bang Theory! Geweldig programma!
Komt iedere doordeweekse dag op Veronica van acht tot ongeveer half negen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha gtst! Dat is gewoon te grappig :P en je hoeft het niet te volgen want een week later snap je het nog:P Heb het een jaar niet gezien en ik volg het nog hahaha!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Wereld Draait Door.
Elke dag om half 8 op Nederland 3.
Kun je rustig een dagje overslaan en het is wel te volgen lijkt me:) En om half 9 kun je in je bed liggen als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thirth Watch op Foxlife. Is leuk als serie maar ook prima per deel te volgen. Alle werkdagen van 1940 uur tot 2030 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar de winkel en koop alle verkrijgbare seizoenen van dexter op dvd en zet die die om half 9 uit (al denk ik dat je dat niet lukt! te spannend!!) Dexter is echt de aller aller beste serie die ik ooit gezien heb