Hoe komt het dat ik strepen heb op mijn samsung scherm?

Ik heb een LCD scherm verticaal hangen. Het gaat om een samsung scherm. Het beeld geeft strepen over het scherm en heeft ook een waas. De tekst staat iets hoger nog een keer alleen dan wat lichter. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit het beste testen? De TV, ook een samsung die recht hangt heeft geen problemen. De beeldschermen zijn aangesloten op een computer.

Toegevoegd na 1 minuut:
Die strepen staan niet stil en niet heel duidelijk zichtbaar maar de strepen zijn wel heel irritant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Zijn deze strepen altijd zichtbaar? Dus als je het internet gebruikt, een spel speelt of gewoon het bureaublad zichtbaar maakt?

Als dit het geval is, is het scherm kapot. Het enige dat je dan kunt doen is het terugbrengen/sturen naar de winkel waar hij vandaan komt om hem te laten repareren.

Of je moet zelf natuurlijk heel handig zijn in zulke reparaties, maar ik denk niet dat dat het geval is. Anders had je deze vraag ook niet gesteld ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik neem aan dat je een splitter gebruikt hebt zo niet dan zou ik dat maar eens bekijken. Dwz sluit de schermen een voor een aan om te kijken wat het resultaat is. Met de kabel tussen computer en scherm kan ook iets aan de hand zijn, bv defect of geen goede kwaliteit. Laat sowieso weten wat voor aansluiting je gebruikt van je computer. Wat ook nog kan is een "aardlus" dit geeft ook zo`n soort klachten. Om te controleren of dat het geval is moet je de antenneaansluiting en audioaansluiting van je tv loskoppelen zodat alleen de aansluiting met je computer aanwezig is en kijk dan of het beeld nog stoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klassiek gevalletje overleden ben ik bang.