heb een televisie met 2 scartaansluitingen nu wil ik er ook nog een nintendo wij op aansluiten hoe kan ik dat het beste doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Koop een scart splitter bij de Mediamarkt. De scart splitter heeft een stekker voor de scart, een schakelknopje en er komen twee scart aansluitingen uit. Met het knopje schakel je tussen de Nintendo en je DVD / Digitenne/ Videorecorder etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

bij een elektrozaak een soort verlengsnoer halen. Dat is een kastje wat je met de scart aansluit op je tv. De andere scarts stop je daar ook in. Je hebt ze met en zonder schakelaartje. Ik weet alleen niet hoe die dingen heten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha je bedoelt het zelfde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik zie het, maar ja ik wist niet hoe zo'n ding heet.
Je kan een scart splitter gebruiken om meer aansluitingen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de Nintendo wilt aansluiten op de TV, plug je de scart van de spelcomputer in één van de scart aansluitingen van de TV.
Kun je die andere mooi gebruiken voor iets anders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp er niet waarvoor al die splitters worden aangeraden??
Hij heeft toch 2 (twee) scart aansluitingen op de TV??
Gebruik er dan gewoon één en volgens mijn berekening (kleuterschool groep 2) 2-1=1 houd hij er dan nog één over voor een ander apparaat !!!