We hebben tuis nu een nieuw tv en je kan er ook hdmi kabels in doen kan ik ook een hdmi kabel van het kastje van de satelliet naar de tv doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Dat ligt geheel aan het satellietkastje, heeft deze een HDMI uitgang, dan kan het.

Toegevoegd na 55 seconden:
Je kan of het kastje omdraaien, of het typenummer/merk in google invoeren en kijken wat de specs zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan als je satelliet een hdmi poort heeft dan is dat geen probleem en zelfs beter aangezien je da HD kwaliteit kan kijken:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zekers doen als deze een ingang voor hdmi heeft als je naar de achterkant van het kastje kijkt zal het wel duidelijk worden als deze een ingang voor hdmi heeft.Je scart wegdoen ,want het beeld en geluid wordt er veel beter door
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat kan als dat kastje een HDMI uitgang heeft. Dan zou ik het zeker doen, want het levert je een hogere beeldkwaliteit op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is mogelijk als je een HDMI in/uitgang hebt op je satelliet kast. ALs er een andere aansluiting hebt. Zijn er verloop stekkers. Afhankelijk van je uitgang satteliet kun je een andere verloop gebruiken.