als ik mijn nintendo 64 speel op mijn nieuwe tv krijg ik slechter beeld dan mijn ouwe beeldbuis tv iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Weer op je ouwe tv spelen. :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger sprak men nog niet echt van inches...

Tegenwoordig is een formaat tv uitgedrukt in zoveel inches.
Je nintendo van vroeger, die is gemaakt voor het spelen op dat formaat televisies..
Dus in verhouding kleiner dan wat je nu word aangeboden.
Ook de digitale verwerking van alles wat nu verstuurd word, is anders dan op een oude televisie.
Je nieuwe televisie begrijpt de oude input dus niet echt...

Te modern, zou maar zeggen..

Misschien dat er een oplossing ergens aangeboden word, maar dit is dus de oorzaak, waarom je nintendo 64 het dus niet goed doet op je nieuwe televisie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op welke resolutie heb je hem staan ( de tv ) waarschijnlijk op 1080 i/p
verander dit eens in 576