Ziggo ci+ module werkt niet?

Hallo,
Ik heb net een Sony KDL40 EX500 televisie gekocht. hierbij heb ik ook direct een CI+ module aangeschaft.
Nu heb ik alles aangesloten, maar doet alleen Nederland 1 het in de digitale televisie mode. Wanneer ik naar een andere zender zap, geeft de tv de foutmelding e30-4.
Mijn vraag is wat ik moet doen om het te laten werken?
P.s. ik gebruikte de kaart eerst in een Nokia decoder, maar deze heb ik al een jaar niet meer aan gehad.. De kaart is nog van @home.
Ik heb de meeste dingen al geprobeerd..
Wie kan mij hiermee helpen?

Groet, jesserb

Toegevoegd na 8 minuten:
Wanneer ik de module opnieuw invoer start de authentiicatie en deze zegt dat dit oké is...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Klink heel stom maar bij mij was het de oplossing: weet je zeker dat de kaart goed in de module zit en de module goed in de TV. Zelf had ik de module achterstevoren in de TV gestoken. Het leek of hij pastte, maar er gebeurde niets (net als bij jou: Ned 1 krijg je namelijk altijd, ook zonder kaart).
13 jaar geleden
een ander probleem kan ook zijn dat je module niet geschikt is voor ziggo,maar dat moet in de handleiding zijn,in ieder geval komt het idd heel vaak voor dat de kaart er verkeerd in wordt gedaan