van onze LG tv is de printplaat kapot, het serienummer van de LG is 511madh59194. Ik heb LG gebeld, maar schijnt dat printplaten erg duur zijn. tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (5)

Als de garantie vervallen is dan is mijn tip: "nieuwe kopen."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou een advertentie op marktplaats kunnen zetten, of op speurders, of op tweedehands.nl
onder gezocht..
wie weet heeft iemand wel deze tv die hijweg doet, of leest een monteur het die er een heeft staan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
hebben wij ook gehad tot 2 keer toe met dezelfde tv
omdat wij nog garantie hadden werd dit de 1e keer kosteloos gemaakt
de 2e keer kregen we een nieuwe tv naar keuzevan LG

Printplaten zijn idd erg duur
kun je beter een nieuwe tv kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ieder toestel zijn er meerdere printplaten. Om welke gaat het? De voeding, Signaal-verwerking, aansturing verlichting, Procesbesturing met de microprocessor? Anders de printplaat repareren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een nieuwe kopen is het devies
tegenwoordig worden tv niet meer gerepareerd
als je garantie hebt gewoon gebruik van maken.