Wat zorgt voor dit probleem bij mijn dsi xl?

Ik kan mijn DSi XL gewoon openen zonder problemen en de kaartlezer werkt prima, maar als ik het spel wil spelen, krijg ik de volgende melding zoals in de foto.
Ik ben erg benieuwd waar dit probleem vandaan komt. Ik heb de ds opnieuw opgestart en het probleem was verholpen maar hoe groot is de kans dat het nog een keer gebeurt? Als ik de ds ooit verkoop zie ik het gebeuren dat diegene dit probleem tegenkomt namelijk.

De foto is van het internet maar mijn ds geeft dezelfde melding. Iemand enig idee waar dit aan ligt en of dit zich gaat herhalen?

Picture for question
een jaar geleden
in: Tablets
1.3K
Beritnieuwenhuizen
een jaar geleden
Als het ooit terug komt koop een refurbished tweedehands want maken is duurder tegenwoordig.

Antwoorden (1)

De oorzaak valt niet te achterhalen. De handleiding zegt dit: "Schakel de stroom even uit en weer in. Herhaal wat u deed waardoor de fout optrad. Als dezelfde melding nog steeds verschijnt, moet het systeem worden geïnspecteerd."

Als het probleem niet weer optreedt, zou ik me niet druk maken.
een jaar geleden