Kun je foto's van me usb naar je tablet zetten?

Als ik foto's van mijn usb naar mijn tabet wil overbrengen kan dat? Ik vind nergens een app, of kan dit helemaal niet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welke tablet heb je? Zit er een USB connectie op?

Antwoorden (1)

Als je de USB door middel van een kabel direct op je tablet aansluit zal die hem meestal herkennen en zien als externe opslag
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb dat geprobeerd als eerste... hij vraagt om een app om de afbeeldingen te openen, en nou gaat het daarom ...welke app?