Wat voor kaartjes moeten hier in? het is een huawai mediapad- model: s7-301u?

Ik heb deze pad gekocht bij de kringloop en hij gaat gewoon aan alleen verder dan opstarten komt hij niet en ik denk dat dat komt omdat er geen kaartjes inzitten. Iemand enig idee wat voor kaartjes (de namen en wat het is) hierin moeten?
Thanks alvast!

Picture for question
een jaar geleden
in: Tablets
1.4K
LeonardN
een jaar geleden
Als een android-apparaat niet opstart heeft dat nooit wat te maken met (ontbrekende) kaartjes.
Gewoon terugbrengen.
Kan een microSD-kaart in.
Maar wat denk je dat dat gaat helpen?!
Agaath-dejong
een jaar geleden
Moet in dat linker deel ook een sd kaart?
LeonardN
een jaar geleden
Daar kan de microSD in. Het rechter slot is niet echt duidelijk. Mogelijk SIM
Agaath-dejong
een jaar geleden
Super dankjewel

Antwoorden (1)

Er kan een microSD kaart in, maar dat is niet het probleem.
Mogelijkheden:
- het apparaat is defect
- probeer de Huawai te resetten. Houd de toets Volume omlaag en de aan / uit-knop ingedrukt. Wacht tot het menu Herstelmodus verschijnt en laat de toetsen los.
Selecteer vervolgens 'gegevens wissen / fabrieksinstellingen herstellen' met behulp van de volumetoetsen en de aan / uit-knop.
Kies 'Ja - verwijder alle gebruikersgegevens' met dezelfde toetsen. Druk op 'systeem nu opnieuw opstarten' om het proces te voltooien.
een jaar geleden