ik heb een dvd die ik wil 'afspelen' op mijn iPad. Hoe krijg ik dat voor elkaar voor elkaar?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tablets
2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb zelf een multifunctionele tablet van Android... Hier zit een gleufje in. Daar kun je wel een dvd in duwen. Dat werkt prima. Misschien kun je overstappen op Android of lenen van iemand

Antwoorden (1)

Rip de DVD op je PC
Zet deze om naar een MP4 of AVI bestand
Zet dat bestand over naar je iPad
--
Ik kan je uitleggen hoe al die stappen moeten als je wil, er is ook zat over op internet te vinden, maar dat zijn de drie hoofdstappen.
Toegevoegd op 30 juni 2018 10:16: tekst
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
Ik vermoed dat iemand die een dergelijke vraag stelt niet weet hoe je moet 'rippen en omzetten'.
LeonardN
5 jaar geleden
Dat neem ik ook aan, maar voor dat ik de hele uitleg geef wacht ik eerst even of de vrager het nog ziet zitten. Je kan veel beter de film downloaden of streamen OF gewoon de DVD via TV bekijken als die mogelijkheid er is.