Hoe vind ik in android 4.0 het MAC-adres van de tablet dat ik nodig heb voor mijn router/AP met mac-filter?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tablets
2.5K

Het beste antwoord

Je gaat naar instellingen - Draadloos en Netwerken - Wi-Fi. Daar op de menuknop drukken en "Geavanceerd" kiezen.
Daar staat je mac-adres.
Een andere methode die ik veel gebruik is: Zet het mac-adresfilter in je router uit. Maak dan verbinding met je router. Het nieuwe verbonden apparaat staat dan in de lijst met apparaten in je router. Stel dit mac-adres in op veilig. Zet je mac-adres filter weer aan.