Wat zijn deze vlekken op mijn tablet scherm?

Ik zie op witte internet pagina's spellen met witte achtergrond heel duidelijk deze vlekken. Wat is het en als ik er niks aan doe wat gebeurt er dan later.

Picture for question
een jaar geleden
in: Tablets

Antwoorden (1)

De vlekken op je tablet scherm kunnen verschillende oorzaken hebben. Mogelijk is er een defect aan de hardware, zoals een defecte lcd-verlichting of een defecte lcd-controller. Ook kan het zijn dat er vuil of stof op het scherm is gekomen. Probeer het scherm schoon te maken met een zachte doek en een mild schoonmaakmiddel. Als dit niet helpt, neem dan contact op met de fabrikant van je tablet voor verdere ondersteuning.
Bronnen:
5 maanden geleden