Hoe weet je wat een update van Whatsap inhoud? En wat dus de veranderingen zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Tablets
1.6K

Antwoorden (1)

Dat kun je zien in de Play Store/App Store.
Als je naar de pagina van de app in kwestie gaat, kun je als het goed is een lijstje zien wat er bij versie (nummer) veranderd is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als ik kijk bij Whatsapp in de Playstore staat er:
Versie 2.17.395
Bijgewerkt op 25 oktober 2017

Nieuwe functies:
• Je kunt nu berichten verwijderen die je per ongeluk hebt verzonden. Houd een bericht dat je in de afgelopen 7 minuten hebt verzonden ingedrukt, tik op 'Verwijderen' en kies voor 'Verwijderen voor iedereen'. Het bericht zal worden verwijderd voor jou en voor alle anderen in de chat. Alleen beschikbaar op de laatste versie van WhatsApp.
• Live locatie: Je kunt nu jouw locatie in real-time delen met vrienden en familie. Open een chat, tik op de paperclip > Locatie en tik op 'Live locatie delen'.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel! Duidelijk!