hoe kan ik mijn google-account koppelen aan mijn android-tablet?

is er software voor om vanaf de pc mijn google-account aan android market te koppelen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat moet op deze manier wel lukken: - Ga op je tablet naar https://market.android.com/ - Kies een (gratis) app om te installeren - Zodra je hebt geklikt op "Downloaden" wordt gevraagd je aan te melden op je google-account - Meld je aan op je google-account Zodra de aanmelding is gedaan, is je tablet gekoppeld aan je account. Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd. Succes!

Je moet je Android-apparaat op het apparaat koppelen aan je Google-account; Ga naar 'Instellingen' > 'Accounts en Synchronisatie' en klik rechtboven op '+ Account toevoegen.' Wanneer je nu naar de Market gaat, moet het lukken. Toegevoegd na 2 minuten: Ik lees op andere sites, dat Google de Android Market niet heeft toegestaan op Yarvik-tablets. Wanneer de Android Market niet is voorgeïnstaleerd (op de tablet), is het helaas niet mogelijk om applicatie te downloaden uit de Android Market. Toegevoegd na 3 minuten: *applicatie = applicaties

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100