Wat is er mis met mijn iphone?

Mijn Iphone is gevallen en nu zit het scherm op sommige plekken los. Hierdoor gaat mijn mobiel niet meer aan. Hij gaat wel aan maar je krijg geen beginscherm maar een zwart scherm. Het gaat hier om een iphone 6.
Ik hoop dat iemand kan helpen en weet wat ik nu moet doen.
Ook hoop ik dat iemand weet hoeveel dit kost.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga op zoek naar een reparatie winkel . Snel meer dan 100€ ?
capthavoc
7 jaar geleden
Daar valt geen zinnig woord over te zeggen maar goedkoop zal het niet worden vrees ik.
Maar dit is geen klusje dat je zelf kan doen lijkt mij
waar heb je hem gekocht mischien hebben die een reparatie afdeling (mediamarkt bijvoorbeeld)
of als je hem bij een abbo hebt kan je wellicht daar iets mee ?
ander naar de gsm reparatie winkel meestal vervangen ze het hele scherm dus misschien kan je daar eens naar op zoek gaan voor prijzen maar lijkt me niet verstandig om het zelf te doen geen garantie op reparatie en als het fout gaat moet je alsnog

Het beste antwoord

Ik denk dat het scherm is beschadigd en zal moet worden vervangen
het repareren is niet goedkoop maar je heb er geen nieuwe voor
rond de 140 euro
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Puur giswerk... schermen raken niet zo beschadigd dat je niks kunt aflezen, vaak krijg je strepen of de digitizer werkt niet meer, maar een losse connector van het backlight kan net zo goed de oorzaak zijn.

Andere antwoorden (1)

Naar een winkel rekening laten maken en aan verzekering doorgeven.