Hoe toets je de hoge 2 van je km2 in in je toetsenbord?

Hoi! Ik wil graag km2 in mijn notability zetten maar ik weet niet hoe kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tablets
5.9K
Amadea
5 jaar geleden
Met de speciale tekens, maar ik weet niet waar die op een tablet te vinden zijn...
De hoge² van je km².

Antwoorden (1)

iOS
Instellingen openen.
Tik op Algemeen> Toetsenbord > Tekstvervanging.
Tik op "+" in de rechterbovenhoek.
In de rij van de zin, typ of plak een symbool, zoals bijvoorbeeld "²".
In de shortcut rij, typ of plak een shortcut, zoals bijvoorbeeld "^2"
Tik op "Opslaan" in de rechterbovenhoek.

macOS
Systeem voorkeuren openen.
Keyboard > Tekst klikken.
Op "+" dichtbij de linkeronderhoek klikken.
In de Vervang kolom, typ een shortcut, zoals "^2".
In de Met kolom, typ of plak een symbool, zoals bijvoorbeeld "²".