Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Me iphone 4s heeft het begeefe als ik hem aan wil doen staat er dat ie moet opladen en dat doe ik dan maar hij wilt niet aan wat moet ikdoen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tablets
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kan een kruistest doen om te kijken wat er kapot is. Dus de telefoon aan een andere lader hangen en de lader aan een andere telefoon. Dan weet je of je een nieuwe lader moet kopen of de laadpoort van je telefoon moet laten repareren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Begin eens met het schoonmaken van je dokaansluiting (dus daar waar de lader in gaat). In de loop der tijd komen daar allerlei pluisjes en stof in waardoor opladen steeds minder goed gaat. Met een tandenstoker voorzichtig alles er uit schrapen en dan nog eens proberen op te laden.

Als dat niet heeft gewerkt de kruistest doen die hierboven wordt omschreven (dus lader aan andere telefoon/andere lader aan jouw telefoon). Eventueel kun je je accu laten vervangen (bij een iPhone beter niet zelf doen want de kans dat je iets beschadigt is heel erg groot).

Overigens weet ik niet hoe oud je iPhone is maar het zou ook best kunnen dat het tijd wordt voor een nieuwe(re) telefoon. Die dingen hebben, helaas, niet het eeuwige leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding