Heb een halogeen lamp die je kan dimmen. Kan je die vervangen door LED lampjes?

1.1K
Vortexxx
2 maanden geleden
Nee, je hebt een dimmer nodig speciaal voor LED die in de PWM dimt en niet in het voltage, je zou als je handig bent met electronica naar een dimmer project kunnen kijken die in het amperage(A) regelt i.p.v. spanning(V) Maar als je het knipperen met 50Hz op de koop toeneemt is een PWM dimmer jouw keuze!
Sytzama
2 maanden geleden
Dankjewel voor de uitleg. Sytzama

Geef als eerste antwoord